Strona główna/Dla mieszkańców/Odbiór elektrośmieci z posesji

Odbiór elektrośmieci z posesji

Od 1 lipca w Katowicach rusza usługa odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego bezpośrednio od mieszkańców Katowic. Usługa będzie świadczona bez dodatkowych kosztów - w ramach ponoszonej miesięcznie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Dotychczas, aby legalnie pozbyć się elektroodpadów nie zanieczyszczając przy tym środowiska każdy mógł wybrać jedną z kilku możliwości oddania sprzętu:

- podczas zakupu nowego (na zasadzie 1:1 tj. o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje do sprzęt kupowany/dostarczany)

- w sklepie wielkopowierzchniowym (pow. 400m2) bez konieczności kupowania nowego urządzenia - dotyczy drobnego sprzętu

- podczas zbiórek organizowanych przez podmioty profesjonalnie zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

- w jednym z Gminnych Punktów Zbierania Odpadów.

Od 1 lipca każdy mieszkaniec Katowic będzie mógł dodatkowo zamówić usługę odbioru elektroodpadów z miejsca zamieszkania. Aby skorzystać z usługi należy dokonać zgłoszenia poprzez:

- kontakt telefoniczny (pod numerem telefonu  +48 886 557 706) lub

- stronę internetową Kliknij

Zgłoszenia będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, a elektroodpady będą odbierane w uzgodnionym z operatorem przedziale czasowym

do góry
e-faktury Reklamacje Zmiana sposobu regulowania płatności.