Zgłoszenie reklamacyjne Zgłaszający* Mieszkaniec Firma Dane kontaktowe Uwaga! W danych kontaktowych należ podać lokalizację której dotyczy problem. Numer NIP Numer kontrahenta Numer odbiorcy Imię osoby zgłaszającej* Nazwisko osoby zgłaszającej* Miasto* Kod pocztowy* Ulica* Numer domu* Numer lokalu Adres e-mail* Telefon kontaktowy Format numeru telefonu XXX XXX XXX,bez numeru kierunkowego +48* Szczegóły zgłoszenia Proszę wybrać kategorię sprawy* wybierz ... Brak harmonogramu na stronie Brak harmonogramu – komercja Zły harmonogram wywozu Nieodebrany worek - czarny - komercja Nieodebrany worek – papier Nieodebrany worek – plastik Nieodebrany worek – szkło Nieodebrany worek – bio Nieodebrane worki BigBag w terminie Niezostawione worki w zamian Brak podstawienia pojemnika Brak wymiany pojemnika Komunalne Bio Selekcja - papier Selekcja - plastik Selekcja - szkło Brak podstawienia / zabrania kontenera Błędnie naliczona faktura Inne Szczegółowy opis problemu* Data wystąpienia problemu* Załącznik(i) (maks. wielkość pliku do 5MB, dozwolone formaty: pdf, jpg, gif, png), nie więcej niż 3 pliki Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach kontaktowych związanych ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych jest dostępna pod adresem: https://www.mpgk.com.pl/main/polityka-prywatnosci * pola wymagane